تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در واژن و هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو

تزریق بوتاکس در واژن و هزینه تزریق بوتاکس در واژن در کلینیک پوست و مو

تزریق بوتاکس در واژن

منظور از تزریق بوتاکس در واژن چیست ؟ مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز” به تزریق بوتاکس در واژن اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم، مزایا و معایب آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. شاید با شنیدن بوتاکس واژن خیلی تعجب کرده اید و در مورد آن اطلاعاتی ندارید؛ ولی تزریق بوتاکس در واژن، زندگی بانوانی زیادی را عوض کرده است.

خیلی از خانم ها به دنبال محصولات تنگ کننده و جوان کننده برای واژن هستند. تزریق بوتاکس در ماهیچه لگن یا در واژن می تواند به تسکین این بافت و همچنین به رفع ناراحتی ها و دردهای خانم ها در حین رابطه کمک کند.

تزریق بوتاکس در واژن

علاوه بر وجود درد در ناحیه واژن در حین رابطه، بسیاری از افراد قادر به استفاده از شلوارهای جین نبوده و یا امکان نشستن بر صندلی برای طولانی مدت برایشان مقدور نخواهد بود. در این شرایط نیاز به درمانی بی خطری بوده که سلامت و درمان مراجعه کننده را تضمین کند.

دریافت تخفیف ویژه تزریق بوتاکس + مشاوره رایگان

این روش مناسب خانم هایی ست که ماهیچه های لگنی آنها در حین رابطه، بیش از حد منقبض می شود. مطالعات نشان داده است که تزریق بوتاکس در واژن می تواند سلامت و سبک زندگی خانم ها را ارتقا بدهد.

تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم و سایر موارد

تزریق بوتاکس یکی از راه های درمان ناتوانی جنسی در خانم هاست. آمارها نشان می دهد که نزدیک به 43 درصد از خانم ها از این مشکل در زندگی مشترکشان رنج می برند. این دسته از خانم ها در حین رابطه درد زیادی را احساس می کنند و نمی توانند از رابطه جنسی لذت کاملی ببرند.

تزریق بوتاکس

این مشکل در خانم های جوان باعث می شود که حتی نتوانند باردار هم بشوند. ناتوانی جنسی در خانم ها 2 دلیل دارد :

دیواره ی رحم یا ماهیچه های لگنی بیش از حد منقبض می شوند و فرد نمی تواند به رابطه خود ادامه بدهد. تزریق بوتاکس در واژن یا دیواره ماهیچه های لگنی می تواند این بافت ها را تا حدی آرام کند و فرد می تواند رابطه طولانی تری نسبت به قبل داشته باشد.

دیواره ی رحم به علت افزایش سن یا مشکلات آمیزشی، بیش از حد شل می شود. تزریق بوتاکس می تواند شل بودن دیواره داخلی رحم را برطرف کند و همچنین سطح رضایت بیمار را از روابط جنسی بالا ببرد.

البته تزریق بوتاکس می تواند باعث بهبود شکل ظاهری اندام تناسلی هم بشود و اعتماد به نفس و حس رضایت از روابط جنسی را دوباره به بیمار بازگرداند.

درد ناشی از انقباضات واژینیسم به تنهایی دردناک بوده تا جایی که می تواند زندگی فرد را تحت الشعاع قرار دهد. همچنین افرادی که دارای چنین مشکلی می باشند، زایمان به شدت دردناکی داشته و تحمل درد ناشی از زایمان را غیر ممکن می سازد.

تزریق بوتاکس برای درمان اندومتروز

یکی از عوامل ایجاد درد لگن در زنان، مربوط به اندومتریوز است. اگرچه مطالعات زیادی نشان از اثر مثبت تزریق بوتاکس برای دردهای ناشی از اندومتریوز و یا واژینیسم را می دهند اما تعداد کمی از زنان برای برطرف نمودن دردهای لگن از این درمان استفاده می کنند.

اگر مشکلات زیر را دارید:

1. درد زیاد در ناحیه واژینال (چه در طول رابطه جنسی، چه در هنگام استفاده از تامپون)
  2. گرفتگی شدید عضلات در حین رابطه
  3. درد در حین آزمایشات لگنی
  4. درد و گرفتگی شدید عضلات در حین ادرار و دفع مدفوع

اگر یکی یا همه ی مشکلات بالا را دارید، بهتر است برای تشخیص اندومتروز نزد پزشک چکاپ شوید.

مزایای بوتاکس واژن

از جمله مهمترین مزیت استفاده از بوتاکس در واژن، از بین رفتن درد در ناحیه لگن می باشد؛ اما این روش از درمان مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت. در زیر به تعدادی از این مزیت ها اشاره شده است.

1. از تزریق بوتاکس برای زیبایی واژن هم استفاده می شود. تزریق بوتاکس می تواند نقش موثری در افزایش حجم سطح خارجی ناحیه واژینال، انعطاف پذیری سطح داخلی واژینال، رفع هر گونه چین و چروک در این ناحیه و همچنین افزایش میل جنسی داشته باشد؛ بنابراین از تزریق بوتاکس می توان برای جوانسازی ناحیه واژن هم استفاده کرد.
  2. تزریق بوتاکس در واژن، باعث می شود تا دوران قاعدگی خوبی را تجربه کنید. تزریق بوتاکس به کاهش درد و کاهش انقباضات زیر شکم هم کمک زیادی می کند.
  3. با حل شدن مشکلات در حین رابطه جنسی، اعتماد به نفس خانم ها هم افزایش می یابد و سطح رضایت از زندگی زناشویی هم بالا می رود.
  4. مشکلات مثانه و بی اختیاری ادرار هم می تواند با تزریق بوتاکس به خوبی درمان شود.
  5. درد در هنگام زایمان کاهش یافته و زایمان کم دردتری را تجربه خواهید کرد.

این موارد تنها تعدادی از مزایای این روش درمانی می باشند. هر یک از زنانی که با درد واژن دست و پنجه نرم می کنند، پس از اینکه تحت درمان قرار گرفتند، ممکن است تجربه ای متفاوت از تزریق بوتاکس به واژن داشته باشند و مزایای دیگری از انتقال بوتاکس به واژن را توصیف نمایند.

میزان ماندگاری تزریق بوتاکس در واژن

استفاده از بوتاکس چه در موارد زیبایی مانند از بین بردن چین و چروک و چه برای مصارف درمانی، ماندگاری دائمی نخواهد داشت و برای بهره مندی از نتایج حاصل از درمان در طولانی مدت، باید تزریق مجدد صورت گیرد.

همچنین اگر فردی از درمان خود راضی نبوده و انتظارات خود را از درمان دریافت نکرد، می تواند تزریقات مجدد را انجام نداده تا نتایج حاصل از درمان از بین رفته و به شرایط قبلی خود بازگردد.

معمولا تزریق بوتاکس در واژن، 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد. بیمار می تواند برای تزریق مجدد بوتاکس دوباره به کلینیک پوست و مو مراجعه کند. پس از از بین رفتن کامل درد، فرد می تواند رابطه جنسی عاری از درد را تجربه کرده و از برقراری رابطه لذت ببرد.

نحوه اثر تزریق بوتاکس در واژن

برای بسیاری از افرادی که از مشکل واژینیسم رنج می برند، تزریق بوتاکس راه حل مفیدی برای رفع درد آنان می باشد. پزشک متخصص برای درمان از چند تزریق بوتاکس استفاده می نماید. بوتاکس به نواحی مختلفی از عضله bulbospongiosus تزریق می شود. این عضله به اطراف ورودی دیواره واژن پیچیده و موجب ایجاد درد می شود.

آثار و نتایج حاصل از درمان بلافاصله پس از تزریق قابل لمس نخواهند بود اما به محض اینکه بوتاکس به دیواره های واژن تزریق می شود، تقریبا یک هفته طول می کشد تا اثرات تزریق بوتاکس در واژن نشان داده شود.

طی این یک هفته به مرور درد ناحیه واژن از بین رفته و مراجعه کننده تاثیرات درمان را متوجه خواهد شد.

تعداد جلسات لازم برای تزریق بوتاکس در واژن

در بیشتر موارد، یک جلسه تزریق بوتاکس برای درمان انقباضات دردناک مهبل کافیست. البته بعد از اتمام مدت ماندگاری 4 الی 6 ماهه بوتاکس، می توان نسبت به تزریق مجدد آن اقدام کرد.

دلیل اینکه از بوتاکس برای از بین بردن درد واژینیسم استفاده می شود، خاصیت این ماده در جلوگیری از انقباض عضلات حتی عضلات واژن می باشد؛ اما لازم به ذکر است که شدت این درد در هر فرد متفاوت با دیگری است.

با توجه به شدت درد مراجعه کننده و تعداد عضلات درگیر، دوز بوتاکس تزریقی متفاوت می باشد در نتیجه در عضلات بزرگتر به تزریق بوتاکس با دوز بالاتر نیاز خواهد بود.

چرا برای کاهش دردهای واژینال در حین رابطه، باید از بوتاکس استفاده کرد؟

اگرچه بسیاری از افراد از ” تزریق بوتاکس صورت ” برای کاهش چین و چروک و خطوط صورت استفاده می کنند ولی تزریق بوتاکس می تواند در ریلکس کردن ماهیچه لگنی و کاهش و یا توقف انقباضات دردناک ماهیچه های واژن هم بسیار مفید و موثر باشد.

با توجه به شدت انقباضات مهبلی در بیمار، تعداد ماهیچه های واژنی که تحت تاثیر این انقباضات قرار می گیرند و همچنین سایز ماهیچه هدف، میزان دوز بوتاکسی که باید تزریق شود به خوبی مشخص می شود و در ماهیچه های بزرگتر، دوزهای بالاتری از بوتاکس تزریق می شود.

آیا تزریق بوتاکس در واژن درد دارد؟

تزریق بوتاکس با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در طول تزریق، هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. تزریق بوتاکس با سوزن های بسیار کوچکی انجام می شود و بیمار نباید هیچ نگرانی بابت آن داشته باشد.

تزریق بوتاکس همانند درد تزریقاتی است که به طور معمول انجام می گیرند به همین علت درد ناشی از تزریق بوتاکس در واژن غیرقابل تحمل نبوده و اعمال بی حسی موضعی نیز از هرگونه درد احتمالی می کاهد.

تزریق بوتاکس در واژن چقدر طول می کشد ؟

تزریق بوتاکس در واژن حدودا 10 دقیقه الی یک ربع طول می کشد. این تزریقات تنها با استفاده از بوتاکس نبوده و همراه با بوتاکس از گشادکننده های واژن نیز استفاده می شود یعنی این ماده در ترکیب با یکدیگر به رفع درد مراجعه کننده کمک می کنند

فعالیت های لازم بعد از تزریق بوتاکس در واژن

بهترین فرد در راهنمایی پس از درمان پزشک می باشد بنابراین بعد از تزریق بوتاکس می توانید ورزش های خاصی را تحت نظر پزشک انجام بدهید تا به نتایج بهتری برسید.

ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس در واژن

ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس (botox injection) بسیار سریع است. بیمار بعد از تزریق ، نیازی به استراحت مطلق ندارد و هیچگونه محدودیتی هم در انجام فعالیت های روتین برای بیمار ایجاد نمی شود.

از آنجائیکه این درمان تحت بی حسی موضعی انجام شده و تزریقی می باشد، بنابراین خطرات و عوارض ناشی از بیهوشی عمومی را نداشته و نیازی به مراقبت های ویژه پس از اتمام درمان وجود نخواهد داشت. همچنین این درمان به گونه ای است که مراجعه کننده پس از اتمام کار پزشک از کلینیک خارج شده و نیازی به بستری نخواهد بود.

آیا تزریق بوتاکس در واژن کار خطرناکی است؟

همانطور که می دانید، از بوتاکس استفاده های زیادی می شود؛ از رفع چروک گرفته تا درمان میگرن. استفاده از بوتاکس برای بهبود وضعیت بیمار از نظر سلامت جسمانی کار بسیار معقولانه ای است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد.

مثلا تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم، اگر توسط پزشکی با تجربه و در کلینیکی با سابقه انجام بشود، می تواند مشکلات زیادی را در زندگی مشترک خانم ها حل کند.

معمولا تزریق بوتاکس در دوزهای بالا می تواند مشکلات و عوارضی را برای بیمار ایجاد کند ولی پزشکی که با تجربه و کار بلد باشد، از دوز مناسبی برای تزریق بوتاکس استفاده می کند.

هنگامی که تزریق بوتاکس به روشی صحیح مورد استفاده قرار گیرد، هیچ گونه خطری برای مراجعه کننده نداشته و بی خطر خواهد بود. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا برای انتقال بوتاکس به واژن به کلینیک و پزشکی مراجعه نمایید که دانش، اطلاعات، تجربه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد.

یکی از خطراتی که مراجعه کنندگان را پس از یک تزریق ناصحیح تهدید می کند، خشکی بیش از حد واژن به دلیل انسداد اعصاب می باشد. با مراجعه به کلینیکی معتبر این عوارض را به حداقل رسانده تا سلامت خود را پس از درمان تضمین نمایید.

هزینه تزریق بوتاکس در واژن

هزینه تزریق بوتاکس بستگی به میزان بوتاکس تزریق شده در واژن، تجربه و مهارت پزشک متخصص و سابقه کلینیک پوست و مو دارد.

از آنجایی که انتقال بوتاکس در واژن نیز همانند سایر نقاط بدن به تعداد جلسات متعددی برای افزایش ماندگاری نتایج نیاز دارد، در نتیجه هرچه تعداد جلسات افزایش یابد، هزینه پرداختی مراجعه کننده نیز افزایش خواهد یافت.

” کلینیک تخصصی پوست و مو رز با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق بوتاکس  را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس ، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.