درمان کک و مک و درمان لک و و جای جوش

درمان کک و مک

>>  درمان کک و مک :

درمان کک و مک چیست؟ با “کلینیک پوست و مو رز” همراه باشید تا در زمینه درمان کک و مک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. خیلی از افراد نسبت به لک،کک و مک و جای جوش که روی پوست صورت و بدنشان است، حساس هستند و حتی در برخورد با دیگران از اینکه پوست صاف و بدون لکی ندارند هم خجالت می کشند.

لک های تیره صورت ممکن است در اثر عواملی مثل تابش مستقیم نور آفتاب، افزایش سن، ژنتیک و غیره بوجود بیاید. اکثر درمان های خانگی و محصولاتی که به منظور درمان لک، کک و مک و جای جوش به فروش می رسند، تاثیر خوبی برای پوست صورت ندارند و حتی در موارد زیادی باعث افزایش جوش و تعداد لک های پوست صورت می شوند.

درمان کک و مک>> مزایای درمان لک، کک و مک و جای جوش :

در پروسه درمان لک، کک و مک و جای جوش، طی 4 الی 6 هفته، پوست بطور طبیعی پوسته می شود و می ریزد و در نتیجه می توانید شاهد پوست جدید شفاف و بدون لکی باشید. درمان روی لایه ی اپیدرم پوست انجام می شود و بیمار درد نمی کشد. جدا از محو اسکار، می توانید شاهد برطرف شدن چین و چروک صورت و خط های پوستتان هم باشید.

>> انواع روش ها برای درمان درمان کک و مک و جای جوش :

درمان کک و مکمتخصص پوست و مو بعد از معاینه پوست، از روش های زیر برای درمان لک، کک و مک استفاده می کند:

لیزر پوست: در این روش، نور لیزر به درون پوست نفوذ پیدا می کند و توسط رنگدانه های پوست جذب می شود. لیزر انواع مختلفی دارد و متخصص با توجه به پوست و عارضه های آن، از نوع خاصی از لیزر استفاده می کند. لیزر هر گونه لک تیره ی پوست را کاملا برطرف می کند و همچنین پوست را از نظر تولید کلاژن هم تحریک می کند.

پیلینگ شیمیایی: در این روش از اسیدهایی مثل سالیسیلیک اسید، گلیکولیک اسید و غیره استفاده می شود. پیلینگ شیمیایی لک ها و کک و مک های سطحی را از بین می برد و تاثیری روی لک های عمیق پوست ندارد. پیلینگ شیمیایی نیاز به تکرار دارد و بعد از یک هفته قرمزی پوست برطرف می شود.

لایه بردارهای شیمیایی: با توجه به نوع لک ها، ممکن است متخصص پوست استفاده از لایه بردارها را برای پوست شما تجویز کند. لایه بردارهای شیمیایی انواع مختلفی دارند و بسته به نوع لک ها، از لایه بردارهای سطحی یا لایه بردارهای متوسط و یا لایه بردارهای عمیق استفاده می شود.

پزشک پوست برای درمان جای جوش از روش هایی مثل لایه بردارهای شیمیایی، میکرودرم، لیزر استفاده می کند. لیزر باعث کاهش چربی پوست می شود، با عفونت های باکتریایی مبارزه می کند و با کاهش التهاب از اسکار هم جلوگیری می کند. در میکرودرم، دستگاهی که از کریستال های ظریف ساخته شده است را روی پوست قرار می دهند که باعث ساییدن پوست می شود.

در میکرودرم، اسکار و سایر مشکلات پوستی هم برطرف می شود. همچنین میکرودرم با ایجاد مکش در سطح پوست، باعث خونرسانی بهتر به پوست می شود و نتیجه حاصل از آن پوستی شفاف و بدون لک است.

>> مراقبت های بعد از درمان لک، کک و مک و جای جوش :

بعد از درمان کک و مک و جای جوش تا یک هفته در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرید و از ضد آفتابی استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده هم باشد. از دستکاری، فشار و کندن پوسته ها خودداری کنید.

از محلول ها و محصولات ملایم برای شستشوی پوستتان استفاده کنید. بعد از درمان از ماسک و اسکراب استفاده نکنید چون باعث سوزش وحشتناکی در سطح پوستتان می شود. حتما از داروها و پمادهایی که دکتر پوست برای شما تجویز کرده است، بطور مرتب استفاده کنید.

>> موارد منع درمان کک و مک و جای جوش:

افرادی که در پوست خود تبخال و زگیل دارند، بیماری پسوریازیس دارند، در سال اخیر اکوتان مصرف کرده اند و اخیرا جراحی صورت داشته اند، نمی توانند از روش میکرودرم برای درمان لک، کک و مک و جای جوش خود استفاده کنند.

حتما از قبل، متخصص پوست و مو را در جریان وضعیت سلامت خود قرار دهید.

>> عوارض درمان کک و مک و جای جوش :

عوارض درمان لک، کک و مک و جای جوش شامل قرمزی، التهاب، ورم، زخم و پوسته شدن است.

>> هزینه درمان کک و مک و جای جوش :

هزینه درمان لک، کک و مک و جای جوش بستگی به نوع درمان و تعداد جلسات دارد. “کلینیک تخصصی پوست و مو رز با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات درمان لک، کک و مک و جای جوش را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در “کلینیک پوست و مو رزلک، کک و مک و جای جوش شما ه راحتی درمان می شود. در این کلینیک هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان کک و مک و جای جوش، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.